Ga naar inhoud

AEG Lavatherm 76282 AC E60 melding


Aanbevolen berichten


Hallo....Ik heb ook een E60 melding. Welke knopjes en op welk programma moet ik hem zetten om de juiste foutmelding te zien? Is er ook iemand die mij hierna kan helpen met Hoe en wat ik eventueel aan kan doen? Droger is nu net 4 jaar en koste destijds rond de €500... Vind het te vroeg voor vervanging... Thnx alvast...
Link naar reactie

Uitlezen foutcode AEG wasdroger:Procedure om de onderliggende foutcode uit te lezen:Het apparaat uitzetten.Het apparaat aanzetten, door de programmaschakelaar één positie met de wijzers van de klok mee verder te draaien.Tegelijkertijd de toets START/PAUZE en de toets links ervan (ongeacht model) gedurende ten minste 5 seconden indrukken.De toetsen ingedrukt houden, tot de LED´s beginnen te knipperen en een signaaltoon weerklinkt.En de keuze schakelaar 11 posities met de klok mee bewegen. Je krijgt nu de specifieke code.E60 is in ieder geval verwarming gerelateerd, laat maar weten wel code er tevoorschijn komt
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...