AEG L75472FL Wasmachine : rib of meenemer

Defect witgoed is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost geld. Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw witgoed (droger, wasmachine, vaatwasser, koffie apparaat, etc.) prima zelf repareren als die stuk is. Vragen over de reparatie of problemen met uw machine kunt u dan ook hier posten. De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie .nl helpen u graag op weg of verwijzen u door!
Plaats reactie
denbob

01 mar 2020, 16:41

Hallo,
Eén van de meenemers (of ribben) in de trommel van mijn wasmachine is stuk. Ik heb een vervangstuk besteld en ontvangen maar hoe haal ik de oude rib eruit ? Zit deze vast met een schroef?
Dank bij voorbaat voor alle hulp...
Lampje

01 mar 2020, 18:47

Graag de gegevens die op het machineplaatje staan rondom de deur.
Met vriendelijke groet,

Lampje

Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?

Wij lusten wel een biertje
Lampje

01 mar 2020, 21:04

Toevallig vond ik van dit type een PCN nummer en gok er op dat hij zo ook in jouw machine zit.
PSGBAP170PW00GPB.png
PSGBAP170PW00GPB.png (159.25 KiB) 146 keer bekeken

PSGBAP170PW00FY7.png
PSGBAP170PW00FY7.png (78.24 KiB) 146 keer bekeken
Het lijkt er op dat deze in de trommel geklikt worden.

Loshalen naar je toeschuiven en heffen

en het plaatsen in de ruimte drukken en naar achter schuiven en vastklikken.

Dit is mijn indruk en niet gestaafd door de documentatie van dit specifieke type.

Want je hebt helaas niet gereageerd op mijn vraag en kan zelf daardoor niet in de documentatie zoeken.

Een standaard procedure wordt hier getoond misschien is dit de oplossing voor jouw probleem.

Meenemer vervangen
Met vriendelijke groet,

Lampje

Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?

Wij lusten wel een biertje
Plaats reactie