Ga naar inhoud

AEG 57900 doet het niet (geen display)


Aanbevolen berichten

Wij hebben een aeg 57900 wasdroger deze heeft het volgende probleem:
1. Enkele weken geleden viel af en toe het display uit maar door de knop te draaien deed dat het weer
2. Gisteren viel het display uit en alleen in 1 stand kwamen er nog tekens op maar de droger deed het niet meer
3. Ik heb de printplaat er uit gehaald maar daar is niks aan te zien
4. Vervolgens heb ik die weer in gebouwd en nu flits heel af en toe het display bij het draaien van de knop zonder duidelijke tekens of letters.
5. Conclusie is dat de droger het niet doet

[url]https://goo.gl/photos/jHGVK7VMraBWrNBP9[/url]

Wie kan mij hierbij helpen

Hartelijk bedankt Paul
Link naar reactie

Goedemorgen HaZeeDe droger is ca 10 jaar oud ik op de fotos kan ik geen smeltplekje ontdekken. Ik ga even kijken zodra ik weer thuis ben. Als het de condensatoren zijn welke delen die ik op de foto heb staan moet ik dan vervangen. Wellicht is het handig en de IC en de condensatoren te vervangen en dan kijken wat de droger doet. zou het aan de schakelaar kunnen liggen? Want toen hij het nog een beetje deed was het draaien van de schakelaar de oplossing..Groeten en alvast bedankt Paul
Link naar reactie

het lijkt me wel verstandig om ze dan alle 6 te vervangen want als er 1 niet doet dan zijn de anderen ook al een eindje heen , en het ic-tje + weerstand kost je de kop ook nietdat een schakelaar kapot ging heb ik nog nooit gehoort of gelezen maar er moet altijd iemand het eerste zijn  en als er een defect in de schakelaar zou zitten dan zou die op verschillende standen ook anders doen denk
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...