Ga naar inhoud

AEG lavatherm wasdroger model T88800 Foutmelding E54


Aanbevolen berichten

Mijn aeg lavatherm wasdroger model T88800 stopt soms voortijdig. Op het display staat dan de melding E54. In de gebruiksaanwijzing staat alleen maar dat bij herhaaldelijk terugkeren van deze melding een monteur moet laten komen. Kan iemand mij vertellen wat deze melding betekend en of het een grote/dure reparatie is ?
Link naar reactie
Ik heb gisteren mijn v snaar vervangen bij mijn AEG droger 57800 dat is goed gelukt maar hij geef geen fout code als ik hem aan zet,
maar hij draait twee rondes en dan zegt hij dat hij klaar is dus einde programma en gaat niet verder met het programma
op verschillende programma's geprobeerd maar helaas hij doet het alleen op het 30 min programma
maar ben er wel achter gekomen dat het een E54 code is wat maar wat kan ik er aan doen
Link naar reactie
hier is een linkje met storingscodes [url]http://www.euromaxx.nu/products/stringscode-uitlezen/[/url] er staat bij E54 dat de relais defect zijn maar probeer eens om de contactpunten van de relais even een beetje extra te vertinnen (de grote zwarte blokken op de printplaat)  misschien maken ze slecht contact , het heeft me bij een wasmachine wel een keer geholpen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...