Hallo allemaal.
Ben nieuw hier.
Nico 73 jaar uit Utrecht.
Mijn Philips Expresso 3000 geeft de geest na 6 mnd.
Alles gedaan volgens het boekje om hem te resetten ..
Maar helaas.
Binnen de garantie dat wel. Gekocht bij de Mediamarkt
Beter terug naar de Mediamarkt of naar Philips.
Via Philips een kleine € 40,- transport kosten aftikken
Wellicht beter via de Mediamarkt want daar gekocht ?
Vanwege de drukte zijn ze telf niet bereikbaar.
Via de mail binnen 7 dagen antwoord
Wat is jullie advies
Graag hoor ik
Met vriendelijke groet Nico
Philips expresso serie 3000
Nico,
Voor garantie moet je altijd naar de leverancier waar je hem gekocht hebt.
Daar heb je een contract mee, die je wettelijk steunt.
Dus binnen de garantie altijd naar de verkoper.
Ook als de garantie verlopen is, is de zorg van de verkoper niet over.
Zeker niet bij apparaten waarvan je mag verwachten dat ze langer als de garantietijd mee zullen gaan.
Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... t/garantie
Voor garantie moet je altijd naar de leverancier waar je hem gekocht hebt.
Daar heb je een contract mee, die je wettelijk steunt.
Dus binnen de garantie altijd naar de verkoper.
Ook als de garantie verlopen is, is de zorg van de verkoper niet over.
Zeker niet bij apparaten waarvan je mag verwachten dat ze langer als de garantietijd mee zullen gaan.
Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... t/garantie
Met vriendelijke groet,
Lampje
Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?
Wij lusten wel een biertje
Lampje
Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?
Wij lusten wel een biertje
Mooi zo Nico,
dan zal het wel opgelost worden.
dan zal het wel opgelost worden.
Met vriendelijke groet,
Lampje
Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?
Wij lusten wel een biertje
Lampje
Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?
Wij lusten wel een biertje