Siemens WT46E172 knipperende lampjes

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Ik heb een Siemens wasdroger WT46E172 en sinds vandaag gaan alle lampjes knipperen en piept een aanatl keer achter elkaar.Vervolgens kan ik het programma niet starten.Een kanttekening is dat ik de droger gisteren uit had gezet omdat het waterreservoir vol was en pas vanmorgen heb leeggegooid.
Info


Probleem is opgelost. Ik denk dat er onder op de droogplaat teveel water stond. Nadat dit was verdampt starte de droger weer als vanouds.
Info


Ik heb zelfde probleem. Heb condensor eruit gehaald, klepje wat achter-onder zit verwijderd en alles goed schoon/drooggemaakt, maar geeft nog zelfde storing en start niet.Nu hoop ik dat ook bij mij de boel weer gewoon functioneert als alles is 'opgedroogd'...Ik laat 't weten
Gesloten