AEG lavatherm t520 electronic aandrijfriem stuk

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

de droger stopt na een tijd en geeft een piepsignaal . de lampjes bij 'drogen' en 'afkoelen' knipperen allebei. weet iemand wat er aan de hand is?
Info


ik heb gemerkt dat de trommel niet meer draait en hij waarschijnlijk oververhit raakt en daarom stopt. ik vermoed zelf dus dat de aandrijfriem kapot is. heeft iemand daar ervaring mee?
Info


Kijk via de boven zijde of de snaar geknapt is. Meestal kan de zijkant of achterkant er af.Zie hier en hier.
Info


hallo,Bij mij was de snaar ook kapot. Ik heb deze kunnen vervangen, echter nu blijft de trommel hangen in het drogen programma. Ik heb alles nagelopen en het lijkt dat alles op zijn plaats zit. Wat zou het kunnen zijn? Hoe wordt bepaald wanneer het programma door moet?alvast bedankt voor de reactie.
Info


Wat bedoel je met hangen in het programma?- Hij word wel warm en blijft oneindig door draaien maar wasgoed blijft nat?- Hij word wel warm en blijft oneindig door draaien en wasgoed word droog?- Hij word niet warm en blijft oneindig door draaien.
Gesloten