Indesit lampje water blijf aan.

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

wij hebben een indesit droger, nu blijft het lamje van de watertank branden , als ik m dan toch aanzet slaat ie naar 2 minuten weer uit..de laatste 2 keer dat ik m toch aan zette gingen de stoppen ook door...iemand enig idee wat dit kan veroorzaken ? doorslaande stoppen en een waterlampje dat blijft branden zijn toch wel 2 heel verschillende dingen?ik dacht misschien de pomp of motor .. het lijkt alsof er ergens water in blijft staan, met aanzetten maakt ie een blazend geluid, en hoor ik ergens water....
Info


ik heb hetzelfde probleem. Mijn lampje blijft ook branden. Wanneer ik de droger dan aan wil zetten hoor ik korte piepgeluidjes. Die van mijn begint zelfs niet met draaien. Doet helemaal niets mee.
Info


Merk en type nummer graag.
Info


Het eerste stukje van je bericht klinkt hetzelfde als de situatie bij ons. Is het bij jou inmiddels opgelost? (Wij hebben een Indesit IDCA 735)
Info


Zie je andere topic.
Info


Zijn er al oplossingen voor deze klachten?Ik heb het zelfde probleem: lampje watertank blijft branden. Als je droger wilt starten hoor je paar korte piepjes, maar droger start niet. Wat kan het probleem zijn?
Gesloten