Siemens wasdroger WT46E382 condensbak vol

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Ik heb een Siemens wasdroger WT46E382 na ongeveer 1 minuut stop de droger en gaat het indicatielampje van het waterreservoir knipperen. Het reservoir is leeg. Na herstart volgt precies dezelfde situatie/storing.
Info


Verwijder het bovenblad en de zijkanten. Volg de slang die aan de waterbak zit. Je komt nu bij de pomp uit.- Zet de machine aan en luister of de pomp wel loopt.- Maak de pomp en de slangen schoon.
Info


Bedankt, ga het morgen proberen, je hoort nog of het geholpen heeft.
Info


Gedaan zoals je hebt aangegegeven. De slang uit de pomp verwijderd en doorgeblazen, op de pomp geklopt en de storing is verholpen.HarryO bedankt voor de tip.
Info


hallo ik denk dat er iets voor mijn pomp zit maar weet iemand hoe ik daar bij kom??ik kan er niet aan de achterkant in en onder kan ik het ook niet vinden.ik heb hem wel achterover getilt (om de onderkant te bekijken)zodat de electronica niet nat wordt??gr robert
Info


Robert, je hopt door op andermans topic.Gaat het bij jou ook om een Siemens? Zo ja, dan het zelfde antwoord: verwijder boven blad en zijkanten.
Info


mijn siemens droger maakt een raar geluid, het lijkt wel of er een toeter in zit. In het begin hoor je niks en op gegeven moment begint ie te 'toeteren' . iemand enig idee wat er kan zijn?
Gesloten