palletje springt uit stofzuiger BGL8X329

Defecte apparaten zijn natuurlijk erg vervelend! Repareren door een monteur is geen optie. Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw stofzuiger of broodrooster etc. prima zelf repareren als die stuk is.
http://www.diyreparatie.nl/
Gesloten
FlS
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2021, 15:55

Beste mensen,

ik probeerde mijn stofzuiger, een 7 maanden oude Bosch BGL8X329, goed schoon te maken en wilde daarom de bovenkant eraf schroeven, heel stom, ik vervloek mezelf, maar ik heb het gedaan en er springt terwijl ik de bovenkant van de stofzuiger optil een geel plastic palletje uit het apparaat. Waar zou het horen?
Ik heb geen idee en weet niet waar ik op internet moet zoeken naar de installatie-voorschriften/ assemblage van deze stofzuiger, maar ergens moet iemand toch weten hoe deze machine is opgebouwd en welk onderdeel waar hoort? Hoe kom ik daarachter?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

Plaats eens een foto van het toestelplaatje, misschien kan ik dan bij Bosch een onderdelen tekening vinden.
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

2021-03-14.png
Dit onderdeel is een ventiel volgens Bosch met partnummer 00623600

Maar waar die nu echt thuis hoort kan ik ook uit de onderdelentekening niet halen.
Zou het kunnen dat het te maken heeft met een zuigkracht meter?
Of voor de zuigkrachtregeling die er vlak naast staat getekend? 0205

Als ik nog eens naar jouw foto's kijk dan zou het ook een steunpunt voor het printje kunnen zijn.
En als ik naar de tekst op de machine kijk: Auto power control en de benaming van het onderdeel ventiel, dan zal dit voor de zuigkrachtinformatie aan de printkaart zijn. Dus daar zal je het moeten zoeken. Even passen en puzzelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
Gesloten