Ga naar inhoud

Neff S55M45X8EU storing 3 leds aan


Aanbevolen berichten

Ik heb en Neff S55M45X8EU vaatwasser ( 10 jaar oud) die een storing heeft. Alle 3 de controlelampjes zijn aan, zout, waterkraan en glansmiddel. Verder geven de programmatoetsen nu een ander tijd aan dan voorheen (programmaduur is korter bij allemaal). Als ik de vaatwasser aanzet gaat hij gelijk afpompen, ook al staat de deur open. Zit bijgevoegde foto.

Ik kan nergens vinden wat deze codes (alle drie de lampjes aan) zou kunnen betekenen......heeft iemand enig idee?
[attachment=0]PXL_20211118_185345616.jpg[/attachment]
Link naar reactie
Als hij blijft afpompen met de deur open, dan is de overstromingsbeveiliging in werking getreden.
Je hebt water staan in de bak onder de vaatwasser.
Kan zijn dat je een lekkage hebt of dat het afvoerwater via de ontluchting er in is gelekt.
Als je me het volledige Enummer van het typeplaatje geeft zal ik vanavond de tekeningen plaatsen van je vaatwasser.
Dan kan je kijken waar het water vandaan komt.

Met vriendelijke groeten, Tukkertje

Link naar reactie
Heel fijn, vriendelijk bedankt!
Ik heb gisteravond de stekker eruit gehaald, en toen ik deze vanochtend er weer in deed, was het waterkraan lampje uit. De andere 2 waren wel aan, maar de programma tijden waren ook weer als vanouds.
Kort programma gedraaid, maar nu blijft de tijdsklok staan op 43 minuten, en pompt hij het water niet meer af. Wisselende berichten dus.....

Tekeningen worden zeer op prijs gesteld! Hier de foto, volgens mij staat er (is erg vervaagd): S55M45X8EU/36 ID9003. [attachment=0]PXL_20211119_070951349.jpg[/attachment]
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...