Nordland WA8125 waterinlaat ventiel/wasmachine start niet

De wasmachine stuk of defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent, dan kunt u in veel gevallen uw wasmachine prima zelf repareren.
En tegen zeer lage kosten.
Wij kunnen u helpen uw eigen reparatie uit te voeren en coachen u op afstand.
Dat is onze hobby en zijn dan ook net zo trots als u, als we samen de machine van de schroothoop gered hebben. (www.DIYreparatie.nl)
Gesloten
PT3
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2021, 14:15

goedendag het probleem begon dat de Nordland WA8125 niks meer deed bij het aanzetten na wat rondgekeken te hebben op google kwam ik uit bij het waterinlaatventiel nadat ik de stekkertjes eraf had gehaald en weer terug had geplaatst deed hij het weer voor 2 weken……. daarna weer hetzelfde gedaan totdat hij het weer niet deed toen maar voor 12,95 een imitatie nieuw 2 voudig waterinlaatventiel besteld nadat ik die gemonteerd had deed hij het weer :) en een paar weken later weer terug bij af :( heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn alle tips :idea: zijn van harte welkom :) en bij deze alvast hartelijk dank

dit topic kan op slot de eigenaresse heeft besloten om een nieuwe te kopen
Laatst gewijzigd door PT3 op 08 feb 2021, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

Ik kan helaas in de onderdelen lijst geen pressostaat van de waterdruk vinden, maar misschien zit die er wel in. Dat daar het probleem zou kunnen liggen.
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
PT3
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2021, 14:15

Lampje schreef: 08 feb 2021, 15:13 Ik kan helaas in de onderdelen lijst geen pressostaat van de waterdruk vinden, maar misschien zit die er wel in. Dat daar het probleem zou kunnen liggen.
iig bedankt voor je reactie
Gesloten