Whiteline md55e Hoe kan je de deur omdraaien?

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Ik wil van de whiteline droger type md55e de deur omdraaien.echter is dit niet eenvoudig!
De moeren van de boutjes zitten namelijk aan de binnenzijde van de droger.
De vraag is.. Hoe kom ik aan de binnenzijde van de droger.

Zie wel dat achter de rubberen rand schroeven zitten..
moeten deze los zodat de trommel naar achteren kan...
Graag Hulp... welke handelingen er nodig zijn.

note: in de handleiding staat dat het kan echter door een erkend installateur.
Dit is simpelweg te duur... hoor graag naar oplossingen.

alvast bedankt
Info


heb je de bovenkant er al af gehaald misschien kan je er zo bij, en het kan zijn dat je de draden van het deurcontact moet verlengen
Info


Ondertussen de bovenkant eraf gehaald en achterkant losgekomen. Echter via de bovenzijde zijn de moeren niet te bereiken.Deze zitten zo te zien aan de binnenzijde van het huis waar de trommel in zit.
Info


dat is jammer , ik zit met de handleiding mee te kijken meer kan ik er ook niet over vindenkan je die rand waar de deur invalt er niet uithalen(bij het schanier en het deurslot) misschien zit het daartussen, anders moet misschien het hele voorfront eraf
Gesloten