Display AEG T86597 dooft langzaam uit

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
RMC
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2021, 20:27

Hallo,

Ik had een storing in mijn AEG Lavatherm T86597 NIH, de machine deed namelijk helemaal niets meer. Na zoeken op internet leek de het probleem de LNK586GG en bijbehorende weerstand te zijn; deze heb ik inmiddels vervangen en nu heb ik wel weer spanning op de machine. Helaas werkt hij nog niet en gaat het display nu langzaam uit. Heeft iemand een suggestie wat er wellicht aan de hand kan zijn?

AEG Lavatherm
Model: T86597NIH
Type: TC12H6BHP
Prod. Nr: 916 097 527 01
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

En graag wat goede foto's va de print met name rondom de voedingselementen smoorspoelen, elco's en diodes.
Graag wat foto's volgens deze gebruiksaanwijzing op het forum plaatsen


Weet je zeker dat alle contacten van het IC goed contact maken met hun printbaan?
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
Gesloten