aeg lavatherm storing e50 E5E

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info


Hallo,  sinds vanmiddag doet onze droger het ineens niet meer,  heb er nog een was mee gedroogd en niks aan de hand en bij de volgende was zei die doe het zelf maar. Volgens het display loopt hij wel ( de tijd loopt) maar meer dan dat doet hij niet. Hij geeft code e50 aan en met het indrukken van de startknop en tijdknop gaat hij naar code E5E.heeft iemand een idee wat dit kan zijn? 
Info


E5X is motor gerelateerd maar E5E ken ik niet.Graag het volledige type nummer (= alle nummers uit de deurrand vermelden)
Info


Geachte lezer, zojuist ging mijn droger kapot met storingscode E5E, daarvoor E50.Wij hebben een AEG Lavatherm Model T57840W en type P502967 Serienummer 03878350.Enig idee wat dit kan zijn. Alvorens ik een monteur laat komen?In afwachting. Met vriendelijke groet Sandra Weernink
Info


E5E staat voor communicatieproblemen tussen motor en printplaat, controleer is of alle stekkertjes bij de motor en bij de printplaat goed zitten en of ze niet verbrand/verkleurd zijn
Gesloten