Bosch WTC84101NL/04 classixx 7 reservoir storings lampje

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
JQ1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2021, 11:50

Onze droger valt na ongeveer 4 minuten met de vermelding reservoir storings lampje.
Ik heb het reservoir en aansluiting op watertank en filter schoongemaakt en vervolgens ntc sensor vernieuwd.
Zit in deze droger een pomp ? ik kan nl. geen pompje vinden
Hoe komt het water in mijn lekbak, deze zit op laagste plek van de droger. Ik vermoed vervuiling reservoir maar hoe kan ik deze schoonmaken .
Wie weet hiervoor een oplossing .
Bij voorbaat mijn hartelijke dank

type droger bosch classixx 7
E-NR WTC84101NL/04 FD 9102 200027
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

Hier vind je de tekeningen, de tank wordt aangesloten op een terugslag ventiel achterin. Die wil nog wel eens verstoppen.

Ik kan helaas geen niveauschakelaar vinden in de tekening, want ergens moet het alarm vandaan komen. Wel vind ik in de lijst een niveauregelaar

tekeningen WTC84101NL/04

Je zult het linker paneel er af moeten halen en de compartimenten grondig schoonmaken.
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
Gebruikersavatar
LAMPJE
Beheerder
Berichten: 1423
Lid geworden op: 08 nov 2018, 22:43

Helaas heeft de poster besloten de machine te vervangen en wordt de draad gesloten
Met vriendelijke groet,


Lampje



Bent u tevreden met onze gratis hulp? En draait uw machine weer voor een paar centen?


Wij lusten wel een biertje
Gesloten