Whirlpool AWZ 7556, doet het niet meer

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info


Wie weet waar de zekering zit, de droger doet niets meer. In het boekje staat dat de zekering gesprongen kan zijn maar er staat nergens waar die zekering dan zit.Wie waar die zekering zit zodat ik kan kijken of de zekering nog goed is.
Info


met de zekering bedoelen ze de zekering in de meterkast, maar als er nog stroom op het stopcontact staat zal het waarschijnlijk aan de printplaat liggen, ik heb een voorbeeldfoto bijgevoegd van een whirlpool printplaat, ik denk dat bij jullie ook deze componenten defect zijndeze zijn te vervangenals je twijfelt plaats dan een paar duidelijke foto's van jouw printplaat zodat we ze kunnen bekijkencontroleer dat maar eens
Info


Het is niet zo moeilijk om te repareren, zie deze handleiding Je kunt daar ook bestellen, maar tot vrijdag 19 aug is levering wel vertraagd vanwege de vakantie...
Gesloten