AEG T56640 doet niets meer

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info


We hebben een AEG wasdroger type T56640. We hebben in de buurt van ons huis een blikseminslag gehad en nadien werkte de droger niet meer. Hij heeft wel nog één machine gedroogd na de blikseminslag, maar gaf nadien geen kik meer. Andere toestellen hadden geen bliksemschade, dus vraag ik mij af of dit dus wel de reden is van het defect van de droger.Ik heb foto' bijgevoegd van de printplaat, maar we kunnen eigenlijk niet zien of de weerstand en de LNK304GN kapot zijn. Ik veronderstel dat we gewoon proberen om deze onderdelen te vervangen ?
Info


je kunt altijd de weerstand even controleren met een multimeter, als deze een oneindige weerstand aangeeft dan moet je ze vervangen, meet je toch een ohmse waarde dan zou je het netfilter eens kunnen controleren
Gesloten