Bosch WTW84360NL reservoir lampje blijft branden

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

ik heb destijds een dure droger Bosch WTW84360NL met een warmtepompdroger gekocht in 2012.
Vorige week bedacht ik me om de reservoir bak te wassen in de douche met een beetje bleekmiddel om de bak inwendig schoon te maken van de stof.
Zo gezegd zo gedaan.
De volgende dag wilde we de droger gaan gebruiken en begon na 5 minuten gelijk het lampje van de reservoir bak te piepen.
Heel vreemd de bak is leeg.
De reservoir bak nog eens schoon gespoeld maar hielp niet.
iemand enig wat er aan mankeert
Spijt van dat ik de reservoir bak heb schoon gemaakt.
Is er een tekening beschikbaar van de dit model om toestel te demonteren?
Info

waarschijnlijk is je pompje vuil of er zit een verstopping ,
dat dit met het schoonmaken van het reservoir samenvalt is denk ik stom toeval
als je de bovenkant eraf haalt zie je denk ik wel schroefjes zitten aan de bovenkant en achterkant om de zijpanelen eraf te halen
ik kan op de bijgevoegde tekeningen niet zien waar het pompje zit maar ik denk aan de rechterkant
Info

bedankt voor je reactie.
Ik heb de bovenpaneel en de zijpanelen gedemonteerd.
En alles wat zichtbaar was en waar bij kon goed schoon  en stofvrij gemaakt.
En na 2 dagen deed de droger weer normaal.
Info


ik weet niet precies waar de pomp zit maar aan je opvangreservoir zit een slang, als je deze volgt kom je bij de pomp uit.kan best zijn dat hij op een lastig plekje zit
Gesloten