Candy CC2 67 T stopt met draaien

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Hallo,Bovenstaande wasdroger draait circa 20 minuten dan piep hij en stopt er mee. Na een tijdje af te koelen draait hij weer 20 min en stopt er mee. De wasdroger verwarmd ook maar op enkele standen. Wie kan mij helpen alsjeblieft.
Info


hallo Ernst heb jij hier misschien een antwoord op?
Info


Ik heb het vermoeden dat er een temperatuurvoeler buiten zijn waarde komt.Verder kan ik helaas niets vertellen.Ik heb geen documentatie van deze machine.Temperatuurvoelers zijn over het algemeen niet zo duur, dus misschien is het de moeite waard om ze te vervangen. Of er toch maar een monteur bij te halen....Ik neem aan dat je alles goed hebt schoongemaakt. Inclusief de condensor?
Info


kun je mij misschien vertellen waar die voeler zit? dan kan ik er naar kijken
Info


Ik zou het je niet kunnen vertellen.Ik heb helaas geen documentatie van Candy.Veel fabrikanten stellen hun documentatie beschikbaar (Tegen betaling uiteraard), maar Candy niet helaas....
Gesloten