Whirlpool Boston A borstel in kanaal

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Tijdens stofzuigen van pluizenfilter met hulpstukborsteltje is het borsteltje in het filter blijven steken. Helaas is er ook met succes een poging ondernomen om de machine te laten draaien. Nu maakt deze lawaai en hoe krijg ik dat borsteltje er weer uit. Het is niet meer te zien?Bedankt, Johnny
Info


Verwijder bovenblad en zijkanten. Je kunt nu zien hoe de lucht koker aan de voorkant te benaderen is of dat je hier al vanaf de zijkant bij kunt.
Info


Beste Harry O,Hartelijk dank voor de info.Ik ga er vanmiddag mee aan de slag en laat zeker weten of ik het op deze manier al kan oplossen.Met dankbare groet, Johnny
Info


Dag Harry O,Inmiddels is de ontmanteling al verleden tijd.Ik heb het voorfront ook een 15 tal centimeters naar me toe kunnen trekken. Toen kon ik net bij de ingang van de luchtkoker en ziedaar.... zat het borsteltje klem.Het eruit gewrikt en en passant nog wat klein vuil verwijderd o.a. een balpenstift.Met wat gepuzzel en gefrunnik alles gemomteerd en nu werkt de droogrtrommel weer.Wel hoor ik steeds per omwenteling een tik, vermoedelijk ergens toch nog iets blijven hangen. Maar het draait weer.Bedankt voor de tip!Met hartelijke groet,Johnny
Gesloten