AEG TCentury typ A48 1 ASC 01 N voedingprobleem

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Goedemorgen,

Ik heb bovenstaande droger en deze heeft het volgende probleem:Zodra ik hem op een willekeurig programma aanzet knalt de spanning eraf ( de stoppen of aardlekschakelaar gaat er niet door, wel schakelt de koelkast, op hetzelfde stopcontact, ook uit.) Als ik de stekker eruit haal  even wacht en er weer indoe komt er wel weer spanning op de droger ( het lampje binnenin gaat als wel weer aan)Verdere codes op het apparaat:PNC 916 014 252 00 S-No 34784923Weet iemand of dit op te lossen is?Alvast bedankt voor de moeite.Roy Grimberg
Info


Of je bent onduidelijk, of ik begrijp het niet of je hebt een (gevaarlijk !!!) probleem met je 230V voorziening.Als de droger uit valt en de koelkast op het zelfde stopcontact gaat ook gelijktijdig uit zonder dat de aardlek of stop er uit gaat dan heb je ergens een zeer gammele bedrading oid.Hang de droger eens met een geaard verlengsnoer op een anders stopcontact, liefst zelfs een andere groep.Wat doet hij dan?
Gesloten