AEG Lavatherm 56840L compleet dood

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info


Beste HarryO,Omdat mijn probleem erg veel lijkt op het Topic ''AEG Lavatherm 59850 opeens compleet dood'' ben ik begonnen met de droger open te maken en de dingen te checken die je daar als eerste vraagt zoals het deurtje van het filter etc. Ook hier geen lampje meer en geen display meer. Ja die zit er wel maar doet het niet. (grapje) Als de printplaat er hetzelfde uitziet als bij het andere topic, kan ik er dan vanuit gaan dat ik hetzelfde probleem heb en de daar genoemde LNK304GN + de beveiligingsweerstand moet vervangen?met vriendelijke groet,Michiel van BentumIk vind het overigens geweldig dat je dit doet.
Info


Inmiddels heb ik de printplaat eruit, heb er foto`s van gemaakt en hier zijn ze in verkleinde  versie. De vraag word nu dus een beetje anders: heb ik hetzelfde probleem als in het eerder genoemde topic en zo ja, wat moet ik waarvoor vervangen? (i.v.m. de het aantal Ohm)
Info


Jep, zelfde verhaal.
Info


Helaas is het hier niet gelukt al leek het er op dat het goed zou komen. Als eerst wil ik Harry O en Hazee bedanken voor de reactie en levering van de nodige onderdelen. We hebben het hier niet over deze Harry O; http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/ar ... O.dhtmlHet had alle kenmerken om de LNK304GN en de weerstand te vervangen; bij mij had de LNK304GN duidelijk een opdonder gehad en de weerstand is vervangen voor een 100 Ω exemplaar. Solderen ging me goed af en ik ben netjes te werk gegaan. Ach ja, ''some you win and some you loose''. Ik heb al een andere besteld maar deze jongens die dit gewoon doen om mij te helpen wil toch even een veer in hun ehh... haar steken.Bedankt en fijne feestdagen,Michiel
Info


Helaas het is niet anders.Bij 59850 is het vergelijkbare probleem.Mogelijk is er dus meer defect geraakt bv het spoeltje of een diode.
Info


Maakt niet uit, de Siemens draait als een tierelier.
Gesloten