Siemens WT46W561 Self Cleaning mogelijk?

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Voor sommige wasdrogers bestaat een zgn. Self Cleaning programma waar je de warmtewisselaar mee reinigt. Bestaat dat ook voor de WT46W561?
Info


heb je die droger al of wil je het weten voordat je hem koopt, als je het al thuis hebt staan mag je het Enummer hier wel neerzetten dan kan ik het misschien vinden
Info


Ik heb 'm al. Het nr is E WT46W561NL/12 FD 9102 200051
Info

ik heb een handleiding gevonden in pdf formaat ik kan hem niet bijvoegen want het bestand is te groter staat in dat de warmtewisselaar automatisch wordt gereinigd (bij hoofdstuk onderhoud en reiniging) als je de handleiding wilt hebben, moet je me een persoonlijk bericht sturen met je email-adres dan stuur ik het je
Info


dat is hem , onder het kopje onderhoud en reiniging staat het bovenaan
Info

Dat had ik ook gezien. Maar de voorgaande types hadden een 'trucje': waterreservoir vullen met warm water, knop eerst op koud zetten, dan knop 'voorzichtig' indrukken en knop draaien naar 'super kort', daarna draaien naar 'tijdprogramma' en op start drukken. Dat lijkt te werken,  echter blijft de machine in 3 hangen.Ik had gehoopt dat er voor deze machine ook zo'n selfcleaning methode zou zijn...
Info

dat durf ik niet te zeggen, misschien kunnen ze dat bij siemens zelf vertellen verder dan dit kan ik je helaas niet helpen
Gesloten