Miele Softcare T 4223 C Reservoir vol

De wasdroger defect is natuurlijk erg vervelend! U kunt een monteur bellen maar die kost vaak veel geld.
Als u een beetje handig bent dan kunt u in veel gevallen uw wasdroger prima zelf repareren. Vaak met zeer lage kosten (minder als 10 euro)
Vragen over de reparatie of problemen met uw droger kunt u dan ook hier posten.
De mede-forum gebruikers en de moderators van DIY reparatie (www.DIYreparatie.nl) helpen u graag op weg!
Gesloten
Info

Ik heb een Miele Droger Softcare T 4223 uit 2009, ik heb erg veel problemen er mee.
Hij heeft altijd gelekt uit de deur dan stroomde er een kleine straaltje water uit.
Ik ben al aan mijn derde thermostaat toe. De andere twee zijn door MIele erin gezet.
Ik heb goed bekeken hoe de monteur het deed en  heb er nu zelf een ingezet want hij verwarmde opnieuw niet meer.
Aangezet en hij werd gelukkig weer warm.

Maar opeens stopte hij en knipperde Reservoir legen.
Maar dat reservoir gebruik ik helemaal niet.
Ik heb er aan getrokken en weer teruggeduwd.
Maar nu is alles weer normaal maar als ik hem aanzet hoor ik een zacht gebrom en gebeurt er niets.

Ook is dan het lichtje weg op het dashboard. Wat moet ik doen?
Ik ga geen Miele monteur meer laten komen want het kost gewoon te veel geld.
Info

als hij zegt dat het reservoir vol zit zou het kunnen dat het waterkanaal verstopt zit/zat wat betreft dat gebrom,
bromt de motor en staat de trommel gewoon stil?
dan zou het de aanloopcondensator kunnen zijn,
dat kan je testen door hem te helpen op gang te laten komen, haal de bovenkant open dan zie je de trommel

let wel op dat je je niet laat verrassen door de trommel als deze plots gaat draaien

controleer de stekkerverbindingen ook even
Gesloten