NCL Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Hallo allemaal. Ben nieuw hier. Nico 73 jaar uit Utrecht. Mijn Philips Expresso 3000 geeft de geest na 6 mnd. Alles gedaan volgens het boekje om hem te resetten .. Maar helaas. Binnen de garantie dat wel. Gekocht bij de Mediamarkt Beter terug naar de Mediamarkt of naar Philips. Via Philips een kleine € 40,- transport kosten aftikken Wellicht beter via de Mediamarkt want daar gekocht ? Vanwege de drukte zijn ze telf niet bereikbaar. Via de mail binnen 7 dagen antwoord Wat is jullie advies Graag hoor ik Met vriendelijke groet Nico Quote Link naar reactie
Oplossing Lampje Geplaatst: 29 november 2020 Oplossing Delen Geplaatst: 29 november 2020 Nico, Voor garantie moet je altijd naar de leverancier waar je hem gekocht hebt. Daar heb je een contract mee, die je wettelijk steunt. Dus binnen de garantie altijd naar de verkoper. Ook als de garantie verlopen is, is de zorg van de verkoper niet over. Zeker niet bij apparaten waarvan je mag verwachten dat ze langer als de garantietijd mee zullen gaan. Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
NCL Geplaatst: 2 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2020 Hoi Lampje. Goed advies. Meteen naar de Mediamarkt The Wall gegaan en ingeleverd. Binnen 1 of 2 weken krijg ik bericht. Groetjes Nico Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 december 2020 Delen Geplaatst: 2 december 2020 Mooi zo Nico, dan zal het wel opgelost worden. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen